Avatar billede Mikkel Novice
13. juni 2019 - 21:59 Der er 4 kommentarer

Transportabel USB drevet Skærm - Ris og ros?

Hej!

Min makker og jeg er lige begyndt at sælge en Transportabel USB drevet skærm ved navn DUEX Pro.

Jeg vil blot høre hvad i synes om produktet. Ris og ros?

Info omkring Duex Pro: Skærm der monteres på din bærbar og tilsluttes via USB uden at skulle sættes til strøm. Den kan også være på en stander. Skærmen har 60hz og full hd.
Se eventuelt mere på: https://pro-screens.dk

Mvh Mikkel
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2019 - 02:12 #1
du er det forkerte sted :)
hvis du vil sælge noget, så kom igang på den blå avis, ebay, og webshop.

alle forsøg på at få kun 1-2 kunder her på eksperten, bliver set ned på, og jeg klikker ikke på noget!  hvis du er meget smart, så er det bare kineser virus det link der :)

du kan ikke sælge noget herinde :)

produktet er idiotisk: hvorfor skulle jeg koble en skærm på min laptop ?
hvis man bruger programmer som kræver 2 skærme er det også idiotisk: det er simpelthen dårligt brugerinterface
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2019 - 02:14 #2
yderme, hvis skærmen kører billedet over usb og ikke en hdmi port, så er det endnu mere fjollet :)
Avatar billede Mikkel Novice
14. juni 2019 - 13:54 #3
Hej Jan,

Jeg beklager, du føler opslaget forstyrrer dig.

Jeg spørger blot til jeres mening omkring produktet. Umiddelbart tror jeg ikke, du forstår meningen med produktet.

En skærm skal ikke tilsluttes fordi en bestem software behøver 2 skærme. Den ekstra skærm skal tilsluttes, fordi det øger produktiviteten, når du arbejder. Mange bruger ekstra skærme på arbejde (incl. mig selv), og vi vil gerne give samme mulighed til folk, når de er på farten.

Du må ha' en god weekend :)

Mvh Mikkel
12. november 2020 - 00:51 #4
Prisen er det eneste der fortjener ris, havde købt en hvis de var mere su venlige.
Nu er jeg i gang med at programmere på skolen og den ekstra skærm kunne bare være konge, prisen er bare for høj