Avatar billede zips Juniormester
16. juni 2019 - 13:20 Der er 5 kommentarer

Godt sted at finde en programmør til hjemmeside opgave

Hej Alle

Jeg er blevet spurgt til en opgave jeg ikke selv kan løse, så vil høre hvor det bedste sted er, at finde en programmør, jeg kan henvise til?

Lige nu er det en ide vedkommende har der omhandler en hjemmeside med mulighed for mange søge kriterier som kan give brugeren det ønskede søge resultat.

Det er ikke et stort firma der søges, men en person der søger udfordringer og har evnen og lysten til, at får bygget noget op som en iværksætter har i tankerne.

Da jeg kun er ham der vil hjælpe med at finde denne person, kender jeg ikke budget men noget de to parter må snakke om.

Så kom gerne med forslag, hvor det er bedst, at finde en som lige er startet  på studie eller måske noget helt andet.

MVH Preben
Avatar billede softspot Forsker
16. juni 2019 - 17:51 #1
Han kan kontakte mig på jan@softspot.dk
Avatar billede pstidsen Novice
17. juni 2019 - 07:47 #2
Jeg kan hjælpe med alt WordPress-relateret - her er jeg ekspert. For andre systemer vil jeg anbefale at finde en anden. Hvis interesse så kontakt mig på peter@webintas.dk

For at svare lidt mere konkret på dit spørgsmål, så er en portal som Amino Freelancer skabt til formålet. Det er for iværksættere og freelancere: https://amino.dk/freelancer/
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
24. juni 2019 - 13:29 #3
Et sted som https://www.worksome.dk/ kunne også være et alternativ til amino.dk
Avatar billede Rasmus_88 Praktikant
08. august 2019 - 14:46 #4
Der er en del sider derude, som du kan gøre brug af. Udover at gøre brug af dit eget netværk på Linkedin eks., kan du kigge på nogle af de forskellige freelance-sider, som eksisterer. Her er der, udover Worksome som nævnes, https://qemploy.com/. Det er begge danske sider, og jeg har god erfaring med begge.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
09. august 2019 - 08:00 #5
Hej Preben
Har du endnu ikke fundet den rigtige. Så har jeg erfaring med multible søgekriterier ...
Fast pris gives efter nærmere samtale ;-)

Lad os tage en snak!

Best regards
Michael Jensen
Seo-specialist

https://a3-seo.dk/
mail: michael@a3-seo.dk
TLF. 3698 1033 alle 7 dage mellem kl. 5-12.00 DK tid

Alle ydelser fra A3 er momsfri konsulentydelser, og 100% fradragsberettiget på dit markedsføringsbudget ...