Avatar billede tumben Novice
22. juli 2019 - 08:52 Der er 2 kommentarer

Poe Switch hjælp

Hej
Jeg har brug for lidt seriøs hjælp. Jeg kan ikke rigtig overskue det med poe. Jeg har et axis domecamera P5514 (udgået)...hvortil jeg skal bruge en poe switch. Jeg vil ha en switch..og iKKE en enkelt spiller eller lign. switchen skal ikke være med mere en 4 -5 porte..og den skal ku levere mindst af og at som jeg forstår det. Derudover skal der kunne sættes cameraer på som kræver noget mere strøm end de ca max 15 volt...hvis der nu skal ku fødes cameraer m,ed heatere og ekstraudstyr....det skal være en AKTIVE switch....som som jeg forstår det selv finder ud af voltbhovet....til forskel fra en passiv injektor osv
Jeg syntes jeg har læst og læst men det hjælper ikke rigtig :-) er der en HAJ der kort og præcist kan hjælpe
vh Ole
Avatar billede cht22 Professor
22. juli 2019 - 20:54 #1
Du skal regne med at der kommer spændingsfald, hvis du har lange kabler, det kommer også an på hvilke kabler man bruger, ved brug af Cat6a frem for Cat5e er der mindre spændingsfald. Enhederne kan klare mere spænding end de har brug for, mener det plejer at være op til 37V, hvilket de poe switche man kan købe ikke overskrider. Så du kan vælge ude fra det mærke du foretrækker og pris og hvis du mener den skal være aktive, som du skriver, så vælg også ud fra det, jeg tror dog ikke det er et krav ellers alternativt tilpasser den ikke strømforbruget efter antal enheder.
Avatar billede tumben Novice
23. juli 2019 - 18:33 #2
:) har kørt land og rige rundt idag - de glor på mig og aner ikke hvad jeg taler om når man siger Poe :) - nå men jeg er ikke blevet klogere så nu køber jeg “ bare “ en - Trendnet TPE-TG44ES ..... har du noget dårligt st sige om den ??? Så ville det være godt inden jeg trykker på køb