Avatar billede Jannickhess Professor
28. juli 2019 - 20:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dropboks afmelding

Jeg er nu logget ind på Dropbox, og vil meget gerne kunne afmelde mit nuværende abonnement, men der hvor der står (Slet konto) kan man ikke klikke på

Se billede
https://www.flickr.com/photos/150154042@N02/?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. juli 2019 - 20:20 #1
de gør det - senere - deres skriv er "If you delete your account, we will initiate deletion of the Dropbox files you store on Dropbox after 30 days."
Så hvis du vælger 'slet konto' så starter de en tidsmåling, og efter 30 dage uden brug, så sletter de kontoen. De vil så gerne have, at du bliver i 5 minutter mere...
Det er den blå tekst 'Slet konto' til højre du skal klikke på - ikke det grå felt.
Avatar billede Jannickhess Professor
29. juli 2019 - 12:18 #2
Hejsa Claes57
Jeg kan se at hvis jeg netop, klikker på den blå, Slet konto
Så sletter jeg alt, hvad der er af filer, (Det er ikke det jeg vil)

Da min dropboks jo er på Dansk, vil jeg gerne vide hvordan jeg afmelder abbonnementet på Dropboks, så ved jeg nemlig at jeg stadig beholder alle mine filer, men kan dog så ikke tilføje flere filer
Avatar billede claes57 Ekspert
29. juli 2019 - 12:40 #3
det kan du ikke - du mister kontoen når du afmelder, så du må flytte filerne til en anden sky, eller have dem lokalt på din pc.
Typisk ligger de allerede på din harddisk (hvis du har en standard-opsætning) - hvis du klikker på dropbox-ikon i systembakken, så er der top højre en globus og en mappe.
globus går til din placering i skyen (din dropbox-konto), og mappen åbner stifinder, og viser kopien på din harddisk. For at være sikker på, at filer ikke slettes lokalt, så flyt filerne på den plads til fc dokumenter/dropbox som du opretter til dette.
Derefter kan du slette din konto.
Avatar billede Jannickhess Professor
16. november 2019 - 22:52 #4
Lukker spørgsmål

Tak for hjælpen