Avatar billede oldemor Mester
31. juli 2019 - 11:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

lenovo tablet fryser

Hej jeg har en Lenovo yoga3 tablet hvor skærmen fryser inde i mine spil og facebook. når den fryser og jeg venter til skærmen bliver sort og så tænder den igen kan jeg fortsætte derfra hvor den standsede. Jeg har prøvet at starte den op fra bunden af  og jeg har prøvet den hårde opstart hvor jeg holder sluk knappen og +lydknappen inde samtidig, men lige lidt har det hjulpet. har endda prøvet at af-installere facebook, men nej det virkede ikke. tabletten er kun ca 2,5 år gammel så det er jo ikke en oldnordisk sag. håber der er nogen som kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2019 - 12:18 #1
Det lyder som om at spørgsmålet kører videre fra her:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1026611
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2019 - 12:24 #2
Jeg har selv en køleplade til at sætte computeren på. Den får strøm fra USB.
Måske det var noget for dig? https://www.google.com/shopping/product/11438729890206015894?lsf=seller:104808057,store:8303066404674739346&prds=oid:10230221153097265929&q=Trust+computerk%C3%B8ler&hl=da&ei=eGtBXd6xA-f4qwHHy4f4Dw&lsft=gclid:EAIaIQobChMIxpfp0Pfe4wIVQ6sYCh2zfwgIEAQYASABEgLw3_D_BwE,gclsrc:aw.ds
Avatar billede oldemor Mester
31. juli 2019 - 12:53 #4
Øhhh jeg forstår ikke lige hvad der menes med det at spørgsmålet kører videre
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2019 - 13:01 #5
Jeg mener bare, at de svar du kan forvente på spørgsmålet her, må ligge i forlængelse af de svar du allerede har fået i dit tidligere tilsvarende spørgsmål.
Avatar billede oldemor Mester
31. juli 2019 - 13:06 #6
jamen det er jo en tablet det drejer sig om denne gang og ikke en computer
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2019 - 13:13 #7
Ja det er det jo også. Jeg har kvajet mig ved ikke at læse spørgsmålet
Ordentligt. Undskyld. 😊
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2019 - 14:04 #8
prøv at opdatere bundkort/tablet driver, det er både bundkort, lydkort og grafik.
gå til producents hjemmeside, og opdater de tablet drivere der findes til nyeste.

ellers er det et hardware problem, evt. noget med strømmen der er for svag og slår fra ved belastning. det tyder på kondensator fejl.