Avatar billede Karin Praktikant
11. august 2019 - 17:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Iphone SE . skærmen reagere ikke på berøring - periodevis

Hej

jeg har en Iphone SE, som ikke reagere hvergang jeg rør skærmen.

jeg har lavet den sidste nye opdaterering - problemet var der også før!

jeg har haft den slukket helt - flere gange, så virker den lige lidt, men lidt efter er det igen umuligt at få skærmen til at reagere

jeg har taget coveret af.

kan det løses og
kan det betale sig at få den repareret eller er det tid for en ny?
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2019 - 19:00 #1
det er en hardware fejl.
den skal repareres
Avatar billede HeyAlexa Novice
21. august 2019 - 09:25 #2
Hvis du finder det rigtige sted med tilpas billige priser, kan det godt betale sig at få den repareret, men sådan nogle ældre modeller kan godt købes billigt fra ny

mvh Alex