Hej med jer, Hvis man sidder i et mindre firma, der har mange forskellige produkter, laver alt i excel, intet ERP-system, copy paster på livet løs, dog med CRM portal.
Hvem kontakter man hvis man gerne vil have mere IT struktur i sit firma, der kan hjælpe med at forkorte arbejdsprocesser?
Kort sagt, give et overblik over hvad man burde investere i af interne systemer? Og hvad løsningerne evt. ville komme til at koste?
Du er kommet til den rette. Jeg har mange års erfaring i at rådgive små firmaer, som måske er ved at få vokseværk. Mit eget firma har også netop været turen igennem igen, fordi jeg har fået flere ansatte og kompleksiteten er steget. Firmaet har i øvrigt wm i at konvertere data mellem systemer, f.eks. fra excel til regnskab.
Eller ønsker i begge sammen med lager og indkøb/salgsstyring??
Arbejdsprocesser, rent elektronisk er udviklet meget i forhold til, hvad du nævner ....
OG Glemte jeg at nævne, at priserne på sådanne løsninger også er udviklet (nedviklet) så de er "spiselige".
Kontakt mig og lad os tage en snak om nuværende, og en fremtidig løsning - har rigeligt med erfaring i kombination med både punkt 1 og 2 og database import/eksport.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Følg dette spørgsmålOpretPreview
Flere spørgsmål fra Forretning & iværksættere kategorien