Avatar billede slothens Juniormester
28. august 2019 - 15:53 Der er 2 kommentarer

Mindre firma der savner IT-struktur

Hej med jer,
Hvis man sidder i et mindre firma, der har mange forskellige produkter, laver alt i excel, intet ERP-system, copy paster på livet løs, dog med CRM portal.

Hvem kontakter man hvis man gerne vil have mere IT struktur i sit firma, der kan hjælpe med at forkorte arbejdsprocesser?

Kort sagt, give et overblik over hvad man burde investere i af interne systemer? Og hvad løsningerne evt. ville komme til at koste?
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
28. august 2019 - 16:14 #1
Hej.

Du er kommet til den rette. Jeg har mange års erfaring i at rådgive små firmaer, som måske er ved at få vokseværk. Mit eget firma har også netop været turen igennem igen, fordi jeg har fået flere ansatte og kompleksiteten er steget. Firmaet har i øvrigt wm i at konvertere data mellem systemer, f.eks. fra excel til regnskab.

Kontakt mig for en snak, gerne pr. email.

Mvh
Jørgen
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
21. september 2019 - 16:07 #2
Hrmmm ...

Dit spørgsmål er ikke specielt uddybende!

1-har i onlinesag?
2-har i fysisk forretning?

Eller ønsker i begge sammen med lager og indkøb/salgsstyring??

Arbejdsprocesser, rent elektronisk er udviklet meget i forhold til, hvad du nævner ....

OG
Glemte jeg at nævne, at priserne på sådanne løsninger også er udviklet (nedviklet) så de er "spiselige".

Kontakt mig og lad os tage en snak om nuværende, og en fremtidig løsning - har rigeligt med erfaring i kombination med både punkt 1 og 2 og database import/eksport.