Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
06. september 2019 - 11:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

defekt touchskærm

Jeg har en medion laptop hvor jeg har deaktiveret driveren til touch, men den bliver aktiveret igen efter en opdatering af windows 10, problemet er at musen hopper og danser hen over skærmen så den er meget vanskelig at styre, men problemet forsvinder når jeg deaktiverer touch. Mit spørgsmål går på om jeg kan fjerne touchskærmen helt så den ikke dukker op igen.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2019 - 11:30 #1
du skal ind i enhedshåndtering og deaktivere enheden (ikke driveren) - så er det slået fra indtil du aktiverer enheden igen
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
06. september 2019 - 15:22 #2
Tak Thomas S. Det løste problemet.
Mvh. Jørgen Andersen