Avatar billede hkv Forsker
09. oktober 2019 - 09:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Serena Williams

Den 7. aug. 2019 KL. 20:00 viste DR2 et program med Serena Williams. Desværre har jeg slettet min optagelse af dette program, så jeg er hamrende upopulær lige nu. Kan man eventuelt finde programmet et eller andet sted?
På forhånd tak.
HKV
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2019 - 09:51 #1
Hvis man søger på dr.dk, får man den besked, at programmet ikke længere er tilgængeligt.
Lefty
Avatar billede claes57 Ekspert
09. oktober 2019 - 10:09 #2
Hvis det er
BEING SERENA (2018) Documentary TV Series HD
© 2018 - HBO
så se på HBO - evt https://dk.hbonordic.com/ start gratis prøveperiode, optag og afmeld.
Avatar billede hkv Forsker
09. oktober 2019 - 16:10 #3
Hej claes57.
Har netop gjort hvad du foreslog, men tilsyneladende er den serie ikke på HBO.
Måske er det bare mig der er en klovn, men jeg kan ikke finde den.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. oktober 2019 - 16:45 #4
den kan også være på rent usa-kanal.
så er der hard-copy dvd fra ebay og amazon se efter dvd serena williams
fx https://www.ebay.co.uk/itm/SERENA-SERENA-WILLIAMS-DVD-AWARD-WINNING-DOCUMENTARY-2017-EMMY-FYC/254383294522?hash=item3b3a6d083a:g:rQoAAOSwnmlcv1IY
Avatar billede hkv Forsker
11. oktober 2019 - 21:35 #5
Jeg lever med min upopularitet, som nok går over, og så afventer jeg, at den eventuelt bliver udsendt en anden gang.
Mange tak for de forskellige løsninger.
HKV