Avatar billede ZeBa Ekspert
09. oktober 2019 - 23:27 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside i Wordpress

Jeg skal have lavet en meget simpel hjemmeside:

Den skal indeholde en forside med en vandret menu:
1. Om mig
2. Mine holdninger
3. Fotos fra mine rejser

ad 1: Bare en enkelt side
ad 2: Her skal der være undermenuer med artikler mv.
ad 3: Her skal der være en masse undermenuer fra mine rejser, hvor jeg på hver enkelt skriver en smule tekst og ellers viser en række billeder

Er der en, der vil hjælpe mig med det?
Avatar billede peturkirke Novice
10. oktober 2019 - 06:00 #1
er det betalt arbejde? hvis ja, kan jeg gøre det for 2000 kr
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. oktober 2019 - 07:33 #2
Jeg vil give 500
Avatar billede ejvindh Ekspert
10. oktober 2019 - 14:31 #3
Hvis du håber på at finde nogen, der kan gøre det til 500, tror jeg nok du skal skrive lidt mere præcist, hvad der ligger i opgaven. Har du f.eks. webhotel/domæne klar, hvor hurtigt vil du selv kunne overtage opgaven? (dvs. har du fx erfaring med at administrere den slags sites?). Lægger du selv alle teksterne og billederne ud? Osv.

En erfaren wordpress-programmør vil jo nok hurtigt kunne flikke en sådan side sammen, men hvis der skal ske tilpasninger og oplæring i brugen også, kommer der jo hurtigt til at gå nogle timer med det.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
10. oktober 2019 - 16:40 #4
Hej Zeba
Hvis du ellers svarer, indenfor rimelig tid! ;-D
Jeg kan hjælpe dig med dette for "en flad tudse".

Du skal selv fylde indholdet på, evt. med min vejledning.

Det du får er (efter nærmere samtale):
1 - En responsiv WP løsning, vandret menu, med 3 menupunkter.
2 - oprettede "Demo" undermenuer på de 2 sidste sider.
3 - Instruktion og vejledning til, hvordan du ændrer og tilføjer "menuer" istedet for de oprettede "Demo"

Lad os tage en snak!

Best regards
Michael Jensen
Seo-specialist

https://a3-seo.dk/
mail: michael@a3-seo.dk
TLF. 3698 1033 alle 7 dage mellem kl. 6-12.00 DK tid

Alle ydelser fra A3 er momsfri konsulentydelser, og 100% fradragsberettiget på dit markedsføringsbudget ...
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. oktober 2019 - 17:52 #5
#4: Jeg gentager: Jeg vil give 500
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
11. oktober 2019 - 03:13 #6
Til den pris, kan du kan du starte her https://www.lynda.com/WordPress-tutorials/WordPress-5-Essential-Training/651229-2.html og gøre det selv ...

God vind :-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. oktober 2019 - 19:25 #7
Har fundet en, der har lavet det for 500 kr.
Han sagde, at det tog ham cirka een time.
Godt, at I er så kloge :)
Avatar billede ejvindh Ekspert
12. oktober 2019 - 10:33 #8
Ja, hvor er det bare dejligt at rådgive, når man virkelig mærker, at spørger værdsætter ens hjælp. Men flot at du fandt en så let -- særligt når man i din spørgehistorik kan se, hvor mange gange du tidligere har oprettet sådan en tråd, uden succes.
Avatar billede nopsen Ekspert
12. oktober 2019 - 17:21 #9
hvornår lærer folk at holde sig fra ZeBas spørgsmål... det kan næppe komme bag på nogen at det ender med en sviner, medmindre man er ny herinde.
Avatar billede Michael Lauritzen Juniormester
13. oktober 2019 - 11:06 #10
Man får hvad man betaler for.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
18. oktober 2019 - 01:28 #11
#Techsavyy
Sjovt at du kommenterer "Trist at se der underbydes", når du så selv et par timer efter giver et bud på 800,- kr her:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1029090?k=8338414 :-D
Avatar billede Techsavyy Juniormester
18. oktober 2019 - 07:32 #12
Der skulle stå 8000 DKK, glemte lige et nul
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
05. januar 2020 - 13:32 #13
Zeba
Tag dog og lav dig et nytårs fortsæt, Luk dine spørgsmål, når de ikke længere er relevante ......
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. januar 2020 - 14:30 #14
#8: Jweg beklager, at jeg fik et tilbud inden jeg nåede at svare dig.