Avatar billede Mik2000 Professor
16. oktober 2019 - 11:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken tablet med kamera

Hej

Hvilen tablet skal man vælge hvis man primært vil have et godt kamera og gerne med stabilisator
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2019 - 16:33 #1
behov/brug ? hvis fx ipad air2, så kunne denne https://www.bhphotovideo.com/c/product/1219674-REG/mela_mount_mm_ipadair2_video_stabilizer_pro_multimedia.html da være mulig til noget...
Ellers, så sker det mere på telefoner mht kamera, så der er fx https://www.gearspot.dk/shop/zhiyun-smooth-4-3-axis-handheld-gimbal-stabilizer.html og så en alm god telefon på.
Avatar billede Mik2000 Professor
16. oktober 2019 - 17:07 #2
Det er nok en meget god ide at have med. Den skal helst kunne tage gode skarpe billeder tæt på af tekster og helst ligge i i et budget mellem 1000 og 2500 kr.

Der må meget gerne være billedstabilisator på kamera, og det skal så vidt muligt helst være Android :)
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2019 - 17:32 #3
har du prøvet med app Fotoscanner ? der kører du kamera til de fire hjørner, og den samler selv billedet og fjerner bla genskin. Det giver skarpe og let-læselige tekster.
Avatar billede Mik2000 Professor
17. oktober 2019 - 13:32 #4
Det lyder meget cool, men tror den skal bruges med en speciel app (er til noget arbejde)
Avatar billede claes57 Ekspert
17. oktober 2019 - 14:40 #5
Stativ, så kamera er placeret optimalt, og remote klik, så du ikke ryster når billedet tages - hertil clipon linser til makro osv for at kunne stille skarpt  - her er sæt med alt i et https://www.amazon.com/Camera-Shutter-Telephoto-Fisheye-Smartphones/dp/B07R14NNPZ