Avatar billede zipip Praktikant
28. oktober 2019 - 14:36 Der er 1 kommentar

Overlevering af Linux Server drift

Hej

Jeg har over en årrække driftet en KVM Ubuntu server for en mindre virksomhed i KBH med underafdeling i østen og stor rejsevirksomhed. Virksomheden har deres egen hardware bestående af ældre DELL enheder.

På virksomhedens servere er der installeret følgende KVM klienter:

Zentyal (LDAP)
ClearOS (Web)
NextCloud (Cloud)

Derudover er PFsense Firewall (VPN linier) en vigtig del af det interne netværk.

Jeg går på pension og har behov for at overlevere driften og service af virksomhedens IT til en der kan supportere og udbygge software løsningen samt servicere virksomhedens medarbejdere.

Jeg leder efter en virksomhed eller person som går fuldt ind for OpenSource software og som har den fornødne viden til at udbygge og supportere det eksisterende system.

Det siger sig selv at stor viden om OpenSource og specifikt Linux i  Debians fodspor er krævet.

Windows ryttere behøver ikke at reagere på dette da Windows ikke bliver aktuelt. Brugernes Win10 installationer er det eneste Windows i denne installation.

Hvis det har din interesse så skriv til mig på e.haugland@n2w.eu

PS. Overleveringen skal være fuldført i november måned.

MVH
Eiliv Haugland
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. oktober 2019 - 18:51 #1
Jeg kan varmt anbefale Unix-teamet hos Itadel (tidl. TDC Hosting).
Jeg har haft fornøjelsen af teamets selskab - i faglig sammenhæng - i et par år.