Avatar billede Boejden Seniormester
07. november 2019 - 11:39 Der er 5 kommentarer

print screen forsvinder i mails

hej,
er der andre der oplever (det er nyt!!)  at ens printscreen ikke sendes med når de indsættes i en mail?
jeg bruger POP3 mail, Win 10
Hvis jeg sender en mail til mig selv, kommer alt med, men andre modtagere får ikke det indsatte - hvad sker der??
Avatar billede poko1 Ekspert
07. november 2019 - 13:31 #1
Hvordan indsætter du billedet?
Som gemt og vedhæftet eller højreklik og indsæt på meddelelses siden?
Avatar billede Boejden Seniormester
07. november 2019 - 15:04 #2
jeg bruger gerne gadvin printscreen, og indsætter med klik på højre museknap: sæt ind.
Og sådan har jeg gjort i mange år!
Men  nu er mailen renset, når den kommer frem - og den afsendte mail er også renset! når jeg kigger i afsendt bakken!?!?
Avatar billede poko1 Ekspert
07. november 2019 - 15:07 #3
Kender ikke gadvin printscreen Jeg bruger den indbyggede "prt sc sysrq "
Men det er måske ikke Windows?
Avatar billede poko1 Ekspert
07. november 2019 - 15:13 #4
Avatar billede Boejden Seniormester
07. december 2019 - 12:49 #5
læst et sted, at nogle mailsystemer er sat op til at afvise mails med indlejrede filer, som et billede/printscreen jo er, medens de kan komme frem, hvis de er som vedhæftede filer - så bestemmer modtageren jo selv, om den skal åbnes.
Kan det være hele forklaringen??