Avatar billede J Pedersen Praktikant
13. november 2019 - 17:16 Der er 3 kommentarer

Bruge trådløst apple-tastetur til Windows PC

Hej,

Jeg spørger egentlig, fordi jeg ikke har så meget styr på det med computere osv. og jeg spørger typisk min kæreste, når jeg er i tvivl, dog er det ikke muligt i dette tilfælde, da det omhandler en gave til ham.

Han har snakket om, at han gerne vil have et trådløst apple-tastetur til sin windows PC. Hans PC har selvfølgelig ikke bluetooth.

Hvad vil jeg skulle købe til ham udover selve tasteturet?
En USB-konverter og en bluetooth USB-dongle, eller hvordan fungerer det? :)
Avatar billede INK Ekspert
13. november 2019 - 20:43 #1
Da der er forskel på et Windows og et Apple tastatur synes det ikke optimalt, at købe Apple tastatur til en Windows PC.
Har du/I overvejet eksempelvis dette
https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/mus-tastatur/SWKBFS16/sandstrom-slankt-tradlost-tastatur-hvid-gra
Også et flot tastatur, men med Windows taster.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
13. november 2019 - 21:15 #2
Jeg bruger et Apple tastatur til Windows og har lært forskellene, men det er bøvlet for andre at bruge min pc.
Derfor er #1 den bedste løsning.
Avatar billede Jannickhess Professor
16. november 2019 - 23:15 #3
Jeg går fra at du mener at du vil bruge dit apple tastatur, til en Windows, så du ikke behøver at købe et trådløst tastatur mere. ?