Avatar billede 2pretty4u Mester
16. november 2019 - 22:01 Der er 4 kommentarer

HP 3833 printer vil ikke printe i farver

Hej Eksperter

Jeg har en HP 3833 printer. Den har altid virket med farver, men pludselig vil den ikke printe noget som helst i farver. Har se originale patroner i, drivere opdateret, windows 10 opdateret mv., men virker stadig ikke. Patroner renset mm. Den virker fint når man udskriver en testside med farver fra printeren.

Herudover virker den os fint når jeg udskriver fra en anden pc fra printeren.

Hvad har jeg gjort galt? Kan simpelthen ikke lure det. Har os tjekket i udskrifts indstillingerne, de burde stå rigtigt. Har os slettet HP programmet og installeret det igen. Hjalp heller ikke.

Nogle der har ideer?

På forhånd tak og god aften,
Avatar billede Jan K Ekspert
16. november 2019 - 23:53 #1
Har du også tjekket printeregenskaberne?
Avatar billede 2pretty4u Mester
17. november 2019 - 07:22 #2
Hej Jan

Tak for dit svar. Jep, det er også forsøgt.

Jeg tænker man måske har lavet en ændring i office generelt, hvis man kan det? For PC'en vil hverken udskrive PDF'er, der kommer den med fejl. Herudover er udskrivning i farve et problem i alle officeprogrammer fra excel - outlook etc.

Det virker bare spøjst hvis man kan lave en sådan ændring i grundindstillingerne?
Avatar billede Jan K Ekspert
17. november 2019 - 11:03 #3
I givet fald er det ikke en indstilling, jeg kender. Kan den printe i farver fra andre programmer end office pakken?
Avatar billede Jan K Ekspert
17. november 2019 - 11:05 #4