Avatar billede Brogaard03 Mester
24. november 2019 - 21:58 Der er 3 kommentarer

Hey, jeg har lige købt en skærm BenQ Zowie et eller andet

Hey, jeg har lige købt en skærm BenQ Zowie et eller andet, og den har VGA, DVI og hdmi kabel, mit hdmi kabel kan ikke køre 144Hz så hvad skal jeg have for at køre 144Hz? Jeg købte skærmen af en ven, så ingen kabler kom med.
Avatar billede Brogaard03 Mester
24. november 2019 - 22:28 #1
Ville lige sige, at jeg har læst, at man kan køre hdmi 2.0, men virker det godt nok? Hvad er den bedste løsning når jeg ikke kan køre DP
Avatar billede puren Ekspert
24. november 2019 - 23:55 #2
det er jo ikke nok at kablet er et HDMI 2.0 porten på skærmen og dit grafikfort skal jo også være 2.0
Avatar billede Brogaard03 Mester
25. november 2019 - 06:33 #3
Kan det så godt spille en rolle at jeg har et gtx 760 grafikkort? Ved godt det er ekstremt dårligt, har også opgraderet til 1060 6gb, men har ikke fået det sat til endnu.