Avatar billede Heidi Praktikant
04. december 2019 - 18:50 Der er 7 kommentarer

Spil

Hej min datter har et spil..står stævne men hun kan pludselig ikke spille det mere. At man ikke kan bruge app'en på computeren.  Hvad gør jeg?
Avatar billede Heidi Praktikant
04. december 2019 - 18:51 #1
Ups. Star stable hedder spillet.
Avatar billede Slater Ekspert
04. december 2019 - 19:22 #2
Vi skal bruge mere information end bare "det virker ikke".

Hvordan virker det ikke? Er der en fejl? Hvad sker der?
Hvad bruger I til at spille det med? Du nævner en app, men så vidt jeg kan se er det bare et website. Er det bare i en browser? I så fald hvilken? Har I prøvet en anden?
Avatar billede Heidi Praktikant
04. december 2019 - 19:33 #3
Det er Google.  Vi har prøvet at afinstallere spillet og installere det igen..
Det virkede kørt og nu virker det ikke. Altså kan ikke gå ind på spillet.
Avatar billede Slater Ekspert
04. december 2019 - 20:33 #4
Det er stadig slet ikke nok information. Hvad mener du med "kan ikke gå ind på spillet"?

Hvor langt kommer du? Hvad præcis gør du? Hvad ser du på skærmen når du mener det ikke virker? Beskriv processen og beskriv hvad der får dig til at mene det ikke virker.

Bortset fra det, hvad mener du med at du har prøvet af afinstallere spillet, hvis det er et browserspil?
Avatar billede falster Ekspert
04. december 2019 - 21:54 #5
Som Slater skriver ovenfor, flere oplysninger nok nødvendige.

Evt. kan I Google på "Star stable" won't launch eller "Star stable" won't start og se om et af de mange hits ligner jeres problem.
Avatar billede KHN Guru
05. december 2019 - 02:30 #6
Hjælp og support
https://www.starstable.com/da/help

Klik på Hvad skal jeg gøre, hvis spillet går ned?
og følg vejledningen.
Og ellers generelt holde hele pc'en opdateret.

Se også om der er opdatering til Google Chrome og hvis problemet ikke er løst, prøv da en anden browser.
Avatar billede Schachtone Seniormester
05. december 2019 - 08:25 #7
Min datter spiller samme spil og lige p.t har de problemer så det kører bare ikke. Så det er kun tålmodighed der virker og det er ikke det de små har mest af :-)