Avatar billede Boddicker Juniormester
07. december 2019 - 16:43 Der er 18 kommentarer

Chatfanen forsvundet

Uden at jeg har redigeret i noget, valgte fb at lade min chatfane/bar forsvinde.
Det er ikke bare chatten, der er minimeret. Den er helt væk. Jeg har prøvet med Chrome, Firefox og Ie. Alle med samme resultet. Jeg har også prøvet at bruge en anden profil, og der er der ingen problem.

Så det må være en eller anden indstilling i fb, jeg bare ikke kan finde.

What to do...?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. december 2019 - 18:04 #1
se bund højre når du er på fb - der bør være en 'søg' med bla et tandhjul. Klik på tandhjul, der skal kun være hak i den øverste (Chatlyde) - alle andre uden hak - evt test den den igennem listen for at se, om chat kommer tilbage.
Avatar billede Boddicker Juniormester
07. december 2019 - 18:38 #2
Hvis det bare var så simpelt. Men tandhjul etc er der ikke.

Kig på: http://boddicker.dk/chat.jpg
Avatar billede ph_elec Novice
08. december 2019 - 14:26 #3
Fik præcis samme problem for et par dage siden. Højre chatpanel er væk, og der er ingen søg / indstilling mulig i høje nederst side på FB :-( HJÆLP
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2019 - 15:13 #4
findes besked-ikon i toplinjen - så prøv at sende en besked den vej, og tjek om fanebladet kommer tilbage når der indløber et svar.
Avatar billede Boddicker Juniormester
08. december 2019 - 16:26 #5
Det hjælper ikke noget...
Avatar billede ph_elec Novice
08. december 2019 - 16:40 #6
Forstår vist ikke helt, eller også er det mig der ikke forklarer mig ret. Det er panelet i høre side på PC i FB der er værk, der hvor man kan se hver der er online mm. Jeg kan sagtens sende beskeder :-)
Avatar billede ph_elec Novice
08. december 2019 - 16:41 #7
HER UDEN STAVEFEJL - HÅBER JEG
Forstår vist ikke helt, eller også er det mig der ikke forklarer mig ret. Det er panelet i høre side på PC i FB der er væk, der hvor man kan se hvem der er online mm. Jeg kan sagtens sende beskeder :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2019 - 16:51 #8
jeg har panel, så gættede på, at en sendt og modtaget samtale ville gendanne panel - det er så ikke sket.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2019 - 16:56 #9
kontakt fb via https://www.facebook.com/help/1024559617598844/?helpref=hc_fnav
under 'politikker og anmeldelse' vælg 'rapportering af et problem med facebook' og skriv at det kun er vedr browser, at online/chat søjle til højre er væk.
Det vil hjælpe, hvis I begge skrev en anmeldelse der, så fb rangerer det lidt højere.
Avatar billede ph_elec Novice
09. december 2019 - 16:13 #10
Har skrevet til FB her til morgen, men har intet hørt :-( Har du Boddicker fået det til at virke ?
Hilsener
Per
Avatar billede Boddicker Juniormester
09. december 2019 - 21:15 #11
Nej, desværre... :(
Avatar billede ph_elec Novice
10. december 2019 - 07:11 #12
Mit virkede igen her fra morgen :-) Håber dit også er OK ? God Jul
Avatar billede Boddicker Juniormester
10. december 2019 - 08:05 #13
Øv... mit dur stadigvæk ikke :(
Avatar billede ph_elec Novice
10. december 2019 - 08:18 #14
Hvis ikke du har skrevet til FB, så prøv det. Det gjorde jeg mandag morgen :-) Held med det
Avatar billede Boddicker Juniormester
10. december 2019 - 08:28 #15
Har skrevet til dem to gange nu... det ender nok med, at jeg oprettet en ny konto, for det her er mega træls...
Avatar billede Boddicker Juniormester
16. december 2019 - 13:19 #16
Så kom min også til at virke igen!
Avatar billede ph_elec Novice
16. december 2019 - 13:29 #17
Det var godt :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2019 - 13:47 #18
Ingen ved hvorfor - åbenbart noget, fb kan... Godt, at noget skete.