Avatar billede zalachenko Novice
07. december 2019 - 19:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Caps lock virker kun med ALT+CAPSLOCK

Hej ved ikke hvilken kategori jeg skulle vælge..  Jaaa min caps lock virker kun når jeg bruger ALT+CAPSLOCK. Uden ALT sker der intet andet end det lyser på tasttaturet.. Kunne være lækkert hvis jeg bare kunne nøjes med capslock :)

Har købt et HyperX Alloy FPS
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 07:59 #1
Har du testet tastaturet på en anden pc for at se om det er montering af tastatur der gør forskellen?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 08:02 #2
Og virker pc hvis du monterer et andet tastatur?
Skriv også lige hvilket system du kører.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 10:08 #3
Ps husk at få afsluttet dine gamle spørgsmål hvis du har fået en brugbar løsning:
https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/218644