Avatar billede Tina Holander Novice
08. december 2019 - 08:43 Der er 12 kommentarer

MONITOR GOES TO SLEEP

HEJ
ER MY  herinde OG HÅBER sådan at jeg kan få den hjælp, jeg ikke kan finde andre steder.  :-)

jeg har en 2010 i  slim  HP  stationær  og har  kørt fint osv trods sine KUN 512 ram. det er vildt ikke  . nå men for ca 1 ndr siden begyndte den pludselig at gå i sleep mode  mens jeg spillede  Slotomania, og det skete oftere og oftere hele tiden, og  har prøvet alt og lidt til men  jeg aner ikke hvad jeg mere kan gøre...

Har i et godt råd eller måske løsningen på mit problem ?

Tina
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 09:19 #1
9 år gammel stationær og jeg tænker varme med det samme når du snakker om spil.
Og nej 512 mb ram er ikke meget nu til dags. Formoder derfor du måske kører XP ikke?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 09:40 #2
Bruger du kun denne pc til dette spil?
Slotomania er som jeg ser det netbaseret spil.
Hvilken browser bruger du til dette?
Avatar billede Tina Holander Novice
08. december 2019 - 10:45 #3
eg kører 10 jeg bruger egd  se eller en app der er herntet i Windows store  kan også køres i Chrome jeg tanker at det måske er for lidt plads og har også tænkt varmre

lavede et genoprettelsesystem  hjalp heller ike
Avatar billede Tina Holander Novice
08. december 2019 - 10:47 #4
ja spil  og Word billeder ja men mest det spil
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 10:48 #5
Hvis din pc kun har 512 mb system ram så er Windows 10 ikke lige det system den skal køre med.
Der anbefales 1 Gb ram til 32 bit system og 2 Gb hvis man kører i 64 bit I Windows 10.
Men de 512 mb ram er måske på grafik kortet så?
Avatar billede Tina Holander Novice
08. december 2019 - 10:51 #6
Skulle stå edge :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 10:54 #7
Hvis den virkelig kan køre med 512 mb system ram så må den være laaaannnnngggsssooooommm at arbejde med. Formoder nemlig den har en almindelig harddisk i.
Og den tager en krig at boote op fra start af.
Er det korrekt?
Avatar billede poko1 Ekspert
08. december 2019 - 11:20 #8
Hvilken Version Windows 10 Kører den?
Tryk på Windowstasten + R og skriv Winver tryk ok og fortæl.
https://ibb.co/4tmkgfX
Mange opdateringer undervej gør PC'er Ustabile indtil de får den seneste Version.
Som nu er Version 1909.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 11:32 #9
Højreklik denne pc og vælg egenskaber.
Hvad står der under installeret hukommelse?
Er der virkelig kun 512 mb ram her, vil jeg mene at den er for dårligt konfigureret til at køre Windows 10.
Tag gerne et skærmskud af det du ser i billedet og link op her https://da.imgbb.com/
Avatar billede Tina Holander Novice
08. december 2019 - 22:16 #10
jeg har Windows 10 64
den er ikke så langsom som man burde tro , men er heller ikke lynet.. men er fin til det jeg bruger den til

har den seneste opdatering , mne har læst at den havde nogen fejl, dette problem er færst sket inden for de 2 sidste måneder, blæseren kører fint osvm da jeg selv tankte varme

jeg vil købe en ekstern hardddisk , da jeg også tror det er pga af for lidt plads :-)
Avatar billede Tina Holander Novice
08. december 2019 - 22:23 #11
det er 6114 mb ram    Det er en  lille forskel  har prøvet at kopiere oplysninger, men kan ikke sætte dem ind her
Avatar billede poko1 Ekspert
08. december 2019 - 22:40 #12
Du fortæller jo ikke hvilken Version du kører er det som på mit billede Version 1909 eller en ældre