Avatar billede Jensen DK Novice
08. december 2019 - 11:50 Der er 17 kommentarer

monitor / skærm er pludselig delt i 3 felter.

Asus k 53 sv bærbar med windows 10 det starter ved login, det højre billed er fra venstre side det midterste billed er fra bagside af højre og venstre billed er fra er fra højre side.
ved ikke hvor jeg kan lægge et billed ind.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. december 2019 - 11:56 #1
Kunne det forklares lidt bedre Eventuelt med er Skærmbillede
Hvornår ser du det?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 12:10 #2
Upload her og kopier linket i tråden
https://da.imgbb.com/
Avatar billede Jensen DK Novice
08. december 2019 - 12:39 #3
https://www.ifixit.com/Answers/View/485844/Why+is+my+laptop+display+split+into+3+sections
denne har jeg fundet på nettet det er ligesom min, dhvor man kan se problemet. er er et billed med
Avatar billede Jensen DK Novice
08. december 2019 - 12:49 #4
har opdateret drivere til grafikkort har fjernet grafikkortene og windows har genindstaleret dem igen, har prøvet med opdateret chipsettet, har prøvet med windows fejlfinding og reparation det gav ingen ændring, det eneste jeg kan komme i tanke om før det startede var at komputeren havde ligget i min bil et par dage hvor det var koldt, burde ikke ha betydning, lod den ligge et stykke tid før jeg tændte den.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. december 2019 - 13:03 #5
Prøv at trykke på Windowstasten + i= Indstillinger vælg Personlig tilpasning og vælg et andet Baggrunds billede.
https://ibb.co/Mfj0Vbf
Avatar billede Jensen DK Novice
08. december 2019 - 13:40 #6
Det virkede ikke, har kun min mobil at skrive fra.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. december 2019 - 14:01 #7
Vil det sige du ikke kan åbne programmer på den?
hvis ja så prøv at rulle tilbage til tiden før det skete..
En anden mulighed, Som er Microsofts nye løsning som bruges i stedet for F8. fejlsikret start!
Forudsætning du kan se den animerede cirkel når den starter?
Tænd for Pc’en og så snart du ser den animerede cirkel, skal du slukke Pc’en ved at holde power inde til den slukker.
Dette gentager du 3 gange, eller indtil den skriver Windows gøres klar! ETZ.
Nu skulle du få muligheden at kunne starte en reparation gå tilbage til tidligere eller vælge fejlsikret tilstand.
Det ser sådan ud!
https://ibb.co/D90mQyY
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 14:29 #8
Har du prøvet at koble den på ekstern skærm for at se om det er det samme der?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 14:45 #9
Ville sige din skærm har en hardwarefejl, men efter at have tjekket op på det, er det ikke sikkert det er problemet.
Jeg ville måske hvis det er muligt prøve at deaktivere hurtig start af pc, hvis det er muligt.
Kører den korrekt i fejlsikret tilstand som poko1 henviser til, så prøv at deaktivere hurtigstart i strømstyringen.
Avatar billede Jensen DK Novice
08. december 2019 - 15:26 #10
Kan godt komme i programmer og alt andet, den er  bare næsten umulig at bruge på grund af 3 deling,  har kørt fejlsikret også delt skærm har lavet systemgendannelse har også prøvet sfc /scannow, kan først komme til en ekstra skærm på tirsdag.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 15:28 #11
Har du installeret noget specielt skærmprogram?
Avatar billede Jensen DK Novice
08. december 2019 - 15:39 #12
Nej det har jeg ikke, har tastet windows tast+p og den står til en skærm.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. december 2019 - 15:39 #13
Det er vel ikke fordi  den står fast på Side by Side?
https://ibb.co/GQwmxxG
Avatar billede Jensen DK Novice
08. december 2019 - 15:51 #14
Undersøger det næste gang jeg starter dyret, har også haft batteriet ude  og aktivetet start knap det hjalp heller ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2019 - 17:57 #15
Har du prøvet fra enhedshåndteringen at fjerne driverne til grafik til der ikke er flere derinde? ( du bliver ved med at rulle tilbage til der ikke er flere man kan rulle tilbage på.)
Avatar billede Jensen DK Novice
08. december 2019 - 18:08 #16
Læs tidligere, har fjernet dem windows har genindstaleret.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. december 2019 - 09:52 #17
har lige startet PCen op, skærmen helt normal, har intet ændret,fatter ikke en dyt, den har drillet i 4 til 5 dage og pludselig fejler ingenting.
ser lige et par dage kan være at det vender tilbage.
Foreløbig takker for indsatsen fra 220661 og Poko 1 hilsen fra tidligere Silbidor.