Avatar billede Boddicker Juniormester
16. december 2019 - 13:22 Der er 1 kommentar

Bedste salgsplugin til wordpress

Hej
Jeg leder et pluging eller theme, hvor man kan oprette salgsannoncer ala dba og have flere brugere.

Dvs to forskellige brugere der hver især kan sætte deres egne ting til salg
Avatar billede Miklas Kroager Praktikant
08. januar 2020 - 13:42 #1
Vi er på https://bedsteseng.dk netop ved at integrerer noget i den stil, hvor sengebutikker kan annoncere. Jeg kan lige poste om nogle dage, hvilken løsning vi er gået med. Tror det bliver ret cool.