Avatar billede buls Seniormester
27. januar 2020 - 19:14 Der er 7 kommentarer

Lyde

Hej.  Har lige købt en samsung Galaxy a50 og har fundet nogle lyde som jeg vil have som meddeleslyde ( sms og e-mail ).  Har lavet lyd om til de nye lyde,men de virker ikke ?    Hvis jeg bruger nogle af de lyde der er installeret er der heller ikke lyd på ?    Nogle der har et godt svar ?
Buls
Avatar billede rasmuso Seniormester
27. januar 2020 - 20:41 #1
Har du sat telefonen på "lydløs"?
Prøv evt. at holde "#" nede et par sek, og hør om der så kommer lyd på.
Avatar billede buls Seniormester
27. januar 2020 - 20:59 #2
Den er ikke på lydløs og nu har jeg prøvet # og det hjalp ikke
Avatar billede rasmuso Seniormester
27. januar 2020 - 21:07 #3
Er der vist en højttaler med en streg over oppe i øverste linje?
Avatar billede falster Ekspert
27. januar 2020 - 22:10 #4
Avatar billede claes57 Ekspert
28. januar 2020 - 04:58 #5
Flytilstand? Så er der lukket ned. Slå flytilstand fra (hvis der er vist et fly i top-ikoner)
Avatar billede buls Seniormester
28. januar 2020 - 06:15 #6
Den er ikke på fly,kontakt lyd er ok.  Det er lyden på sms og e-mail der driller ?
Avatar billede buls Seniormester
29. januar 2020 - 20:41 #7
Så er problemet løst 👍  måtte nulstille telefonen og så virker det 😉  tak for hjælpen herinde 👍👍