Avatar billede frem-ad Professor
09. februar 2020 - 10:59 Der er 3 kommentarer

Billed fra telefon til Google Drev fil navn forkert

Hej
Når jeg har taget billeder og de er gemt på telefonen så lyder deres filnavn rigtig se her https://ibb.co/QMDkS9B og de står i kronologisk rækkefølge, men så når jeg skal have billederne op på Google drev eksempel noget der skal sælges, der kommer de pluslig til og hede Unavngivet https://ibb.co/qF35XVZ og så ryger de ind i tilfældig rækkefølge. Det har ikke tidligere været et problem, så jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre.

Telefon: Motorola One - Android version 9
Avatar billede INK Ekspert
09. februar 2020 - 13:21 #1
Fotos kan med fordel gemmes i Google Fotos (evt. i fuld størrelse). Så burde du også undgå navneproblemet.
Avatar billede mort1 Ekspert
09. februar 2020 - 13:27 #2
Enig med ink - det fungerer. Ellers må du eventuelt beholde de billeder du skal bruge til det nævnte formål på den interne hd.
Selv bruger jeg ikke Google Drev til den slags, da jeg synes det er for forvirrende, at finde noget igen.
Avatar billede frem-ad Professor
09. februar 2020 - 15:07 #3
Jeg kendte godt Google foto, men jeg har altid været mere glad for Google drev og har brugt den meget igennem tiden, og for en uge siden beholde den indlagte fil navn, hvorfor har det ændret sig. Er det i telefonen den laver nummeret, for nr. 2 billede det er vel stadig på telefonen eller?