Avatar billede DatingForDig.dk Praktikant
14. februar 2020 - 23:43 Der er 3 kommentarer

Feedback på ny hjemmeside

Jeg har netop lanceret hjemmesiden https://datingfordig.dk/ og håbede på at jeg i den forbindelse, kunne få noget feedback på hjemmesiden af eksperterne her.

Tænker både på sidens design og opbygning, men også på det tekniske. Er der noget her jeg har overset, eller som kan forbedres?

Glæder mig til at høre jeres input :)

Mvh.
Kevin
DatingForDig.dk
https://datingfordig.dk/
Avatar billede nopsen Ekspert
15. februar 2020 - 01:33 #1
det kommer ikke til ske, en ren dødssejler.
Avatar billede nopsen Ekspert
15. februar 2020 - 01:35 #2
ligesom dit tarvelige forsøg på at få nogen få hits, som alligevel aldrig fører nogen vegne.
Avatar billede 450025 Ekspert
15. februar 2020 - 11:38 #3
Utrolig Naboen her han er alene er 98 blir 99 om en månedår treng en til å vaske gulvet hans Kanskje der håp for han også - har mase Penge men like gjerrig som Onkel Skrue skal ta en tur høre dårlig godt nok.
Jo jeg tror du har håp for denne Hjemmesiden din?