Avatar billede Janne Keldsen Praktikant
24. februar 2020 - 15:34 Der er 4 kommentarer

Lokale nyheder?

Hej alle,
Kan i hjælpe mig med et spørgsmål!
Jeg har længe ledt efter en hjemmeside hvor jeg kan finde lokale nyheder. Mit spørgsmål til jer er så om i kender sådan en hjemmeside?
Jeg kommer fra en mindre by, som hedder Jyllinge og vi er nogle stykker som er nysgerrige på, hvad der sker i vores by og omegn.
Håber i kan hjælpe :)
Mvh. Janne
Avatar billede TorbenPeder Novice
24. februar 2020 - 15:54 #1
Hej Janne,

Har du set denne hjemmeside?
https://vores-mediehus.dk/
Tror det vil besvare dit spørgsmål

Med venlig hilsen
Torben
Avatar billede KHN Guru
24. februar 2020 - 17:33 #2
Avatar billede Søren H Juniormester
01. marts 2020 - 11:02 #3
hvad med www.altombyen.dk ?
Avatar billede Laursen Juniormester
11. marts 2020 - 18:24 #4
Hmm måske https://vores-avis.dk/ ? Uden at være 100% sikker på den også dækker dét område. Ved bare de er begyndt at se ud over Nordjylland og skrive om mindre jyske byer også...