Avatar billede AndreasT Praktikant
05. marts 2020 - 13:59 Der er 2 kommentarer

App pris

Hej,
Er der nogen her der har en ide om hvad det vil koste at udvikle en sports app til iOS og Android som f.eks. den som https://tipya.com har ?

Mvh
Andreas
Avatar billede puren Ekspert
05. marts 2020 - 16:30 #1
fra gratis til 1.000.000.000.000.000.000.000€
ja springet er stort men opgaven er jo heller ikke beskrivet godt

hvad skal den kunne??
hvor hurtig skal den appen være??
skal der være facebook med i den??
kræv om hvor meget den må fylde??
og listen fortsætter....
Avatar billede claes57 Ekspert
06. marts 2020 - 09:23 #2
det store ligger ikke i udviklingen, men i skalering og økonomien bag.
Hvis du har mange kunder, så skal databasen bag kunne trække det.
Din odds-sætter skal være skarp - ellers taber du penge til udbetalinger.
Og så skal alle data jo køres efter gældende regler (fx gdpr) og det skal køres fra udlandet, da Danske Spil vist nok har monopol i DK.