Avatar billede rene1111 Juniormester
16. marts 2020 - 13:47 Der er 4 kommentarer

For lille router?

Kan ikke altid komme på nettet med den "mini" router, hjælper det noget, hvis jeg skifter denne ud med en der er større? og kan jeg så bruge de samme koder som den "mini" router har for at komme på nettet?
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. marts 2020 - 13:58 #1
Har vi ikke en jordisk chance for at vide når vi ikke ved hvilken model vi snakker om.
Avatar billede Slater Ekspert
16. marts 2020 - 13:59 #2
Kommer fuldstændig an på hvad problemet er. Har du dårligt wi-fi signal? Du kan som regel se det på antallet af streger i wi-fi symbolet på telefon/pc. Ellers kan du vurdere det på om det bliver bedre af at gå tættere på routeren.

Er det det, så ja, så vil du sandsynligvis få noget ud af en router med bedre (eller flere) antenner.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
16. marts 2020 - 14:26 #3
Kunne også være din nabo anvender samme Channel som dit wifi og dit Wifi derfor kæmper mod naboens.
Avatar billede nopsen Ekspert
16. marts 2020 - 18:31 #4
husk at følge op på tidligere spørgsmål

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/182000?last=898589