Avatar billede petert Forsker
18. marts 2020 - 14:41 Der er 3 kommentarer

AutoCad Brugt Licens

Vedr Autocad 2013.
Er det muligt at kunne købe brugt Licens, som privat person.
Hvis ja, Er det så lovligt for mig at bruge en sådan.
Det er til rent privat brug for at videruddanne mig.?
håber nogle kan give nogle svar
på forhånd tak
Petert
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2020 - 15:50 #1
det er lovligt i EU
https://www.cadnauseam.com/2017/04/18/you-can-still-buy-autodesk-perpetual-licenses-in-europe/
men autocad har ikke pligt til at supportere en brugt licens til et højere niveau, så du køber en brugt licens, og er låst på det niveau, som den tidligere bruger havde. Dvs - det er en fordel, hvis du kan få sælger til at opdatere så meget som muligt før du overtager licensen.
Avatar billede nopsen Ekspert
18. marts 2020 - 18:52 #2
skal du ikke snart følge op og afslutte dine tidligere spørgsmål?

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/99208?last=1026353
Avatar billede Jordegern Seniormester
14. juni 2020 - 18:53 #3
Jeg havde en AutoCad 2013, som der har kørt fint. Men så efter en opdatering af Windows 10, så holdt den op med at køre. Så surfede jeg på nettet, efter en løsning. Men alle steder står der, at AutoCad 2013 ikke kan køre under windows 10.