Avatar billede ErikVV Novice
02. april 2020 - 16:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

3 skærme

har og kører med 3 skærme og det har fungeret fint indtil nu

Har været inde og "rode" ligt og nu kan jeg kun vælge:
skærm 1 og 2-3 dobbelt  eller:  skærm 1-3 dobbelt og skærm 2 singel
hvordan kommer jeg tilbage til 3 single igen ?
Avatar billede milter Ekspert
02. april 2020 - 18:19 #1
Jeg er ikke sikker på, jeg kan give dig svaret, men jeg ved, at det vil hjælpe, hvis du kan fortælle os om mærke og modelnummer på din computer, grafikkort og styresystem.

Har du prøvet en "System restore"

https://www.windowscentral.com/how-use-system-restore-windows-10
Avatar billede ErikVV Novice
04. april 2020 - 01:19 #2
Løst :-)
det viste sig at hvis man stod på ! løsningen kunne man ikke ophæve 2-3
man skulle stå på 2-3 for at opløse bindingen.