Avatar billede Christina Praktikant
04. april 2020 - 12:29 Der er 4 kommentarer

Smadret glas Huawei

Hejsa.

Har en Huawei p10 lite hvor glasset er smadret, så jeg ikke kan aktiverer min telefon.
Jeg vil gerne have mine billeder og diverse dokumenter overført til min computer. Er der hjælp at hente? Kan kun finde programmer til andre Android telefoner.

Vh.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2020 - 12:51 #1
Hvis du kobler den til en pc med usb fremkommer den så ikke i denne pc med de mapper der er på telefonen?
Avatar billede Slater Ekspert
04. april 2020 - 15:19 #2
Programmer (eller apps) hører ikke til bestemte Android-telefoner. Der kan være problemer på tværs af versioner af Android, men hvis du har Android 8 (som en P10 Lite bør have) og du finder noget til en anden telefon med Android 8, så bør det også virke på din.

Men ja, billeder bør automatisk være backed up på https://photos.google.com, og dine dokumenter bør du kunne få fat i over USB, som 220661 siger.
Avatar billede Mikael Ekspert
04. april 2020 - 19:18 #3
#1.. Tja på min HUAWEI P SMART får jeg også adgang via en tilsluttet computer med usb.

Men hvis skærmen er død, så forudser jeg et "lille" problem.
Fordi der efter tilslutningen til computeren, popper et par valg op på telefonens skærm der skal vælges inden der er "hul igennem"

SÅ ??? ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2020 - 19:36 #4
#3 Ja det kan du jo have ret i Michael. Længe siden jeg har haft en af mine Samsung telefoner på. Men jeg kunne jo prøve det :-)