Avatar billede mikerojakes Seniormester
12. april 2020 - 16:39 Der er 5 kommentarer

ingen farver andet end blå og gul

Hej

Ved nogen hvorfor min gamle pc som jeg lige har taget i brug, kun kan vise blå og gule farver (man skulle tro at den var blevet svensker)

kan det være graffikkortet som er stået af, eller er det blot en justering.
når jeg peger med curseren (musen) over et lille windue; for eks. når jeg
sletter papirkurven, så går bogstaver og linier, UD så der ingenting står

Venligst - Mike
Avatar billede 220661 Ekspert
12. april 2020 - 16:54 #1
Stationær eĺler bærbar?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. april 2020 - 16:59 #2
Hvis stationær tjek skærm og kabel til denne
Avatar billede milter Ekspert
12. april 2020 - 17:49 #3
Computerens alder har nok en del af skylden for problemet, så hvor gammel er den, og hvilket styresystem er der på den?

Umiddelbart lyder det som et driverproblem til grafikkortet, hvis ikke forslaget fra 220661 med at checke kablet løser det.
Avatar billede mikerojakes Seniormester
13. april 2020 - 11:01 #4
Hej

Bærbar - Alienware M17x - Windows 7 - 10 eller 11 år gammel
kan jeg opdatere driver til grafikkort - den fik farverne tilbage men
så kan blive sort skærm lige pludselig
Avatar billede milter Ekspert
13. april 2020 - 11:38 #5
Prøv her, evt. med Let us analyze your system to find the latest updates.

https://www.dell.com/support/home/us/en/04/product-support/product/alienware-m17x/drivers