Avatar billede Kim Olsen Juniormester
26. april 2020 - 14:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Coocies

hvor mange år i nu skal vi bellems med beskeder om at siden bruger coocies
Avatar billede Slater Ekspert
26. april 2020 - 14:16 #1
Det er ikke en midlertidig lov, så muligvis altid - eller i hvert fald ind til internettet totalt skifter karakter og data bliver lagret helt anderledes.
Avatar billede Kim Olsen Juniormester
26. april 2020 - 14:24 #2
Tak for svar.
skal jeg så bede dig om at tage point.
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2020 - 09:56 #3
Man kan få en add-on til browseren: I don't care about cookies. Så slipper man for de
irriterende beskeder.
Hilsen
Lefty