Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2020 - 19:43 Der er 6 kommentarer

Anbefalet gamer bærbar

Hejsa

Jeg er på udkig efter en gaming bærbar og har desværre ikke det store kendskab til hvad der er et godt køb.

Den skal kunne anvendes til Fortnite, CS GO og GTA

Har i et godt forslag eller ting jeg bør være opmærksom på?
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. maj 2020 - 20:54 #1
Jeg vil gerne gentage min holdning.

Drop af købe en gaming bærbar.
Køb en ok bærbar til skole/arbejde/internet/whatever.
Og køb en stationær til at game på.

Jeg har endnu ikke set en bærbar, der var til at game på.
Og hvis de bærbare er til at game på, så er de sjældent rigtig bærbare. (vejer alt alt for meget)
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2020 - 22:00 #2
Jeg er sådan set enig, problem er at sønnen har en stationær men denne vil faderen (undertegnede) ikke have han tager med hvis han fx skal spille med vennerne.
Så derfor var vi på udkig efter en bærbar som han til nøds kunne anvende til at spille på når han skulle sove hos en af vennerne :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. maj 2020 - 20:30 #3
Du kan jo overveje sådan noget her: https://www.dell.com/da-dk/gaming/alienware-laptops

Tror dog du kan slippe billigere, hvis du køber en ekstra stationær. Selv incl. skærm, mus og keyboard osv. :)
Avatar billede thomas_bk Ekspert
18. maj 2020 - 07:48 #4
Hvad er budgettet til computeren?
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2020 - 08:21 #5
Budget.... jeg ved det ikke havde håbet på 6-7k men kan se at 10k er nok mere realistisk
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. maj 2020 - 08:35 #6
For 6-7K kan du godt bygge en stationær af ok kvalitet og som kan klare ovenstående spil.