Avatar billede Susanne Praktikant
29. maj 2020 - 17:47 Der er 3 kommentarer

Simkort i tablet

Hej jeg håber ikke mit spørgsmål er for dumt. Men i min nye tablet kan jeg isætte mit simkort. Er det hvis den skal fungere som en mobiltelefon?
Og så lader det til den har Wlan som jeg har prøvet at Google, men jeg forstår ikke rigtigt. Jeg kan godt bruge wi-fi med den. Er WLAN hvis jeg tager den med ud? På forhånd tak 🙋🏼‍♀️
Avatar billede store-morten Ekspert
29. maj 2020 - 17:58 #1
WLAN, Wireless LAN (Wireless Local Area Network), er en betegnelse for et trådløst lokalt netværk.
Derfor kan du godt bruge wi-fi med den.

Simkort i tablet, så du kan komme på nettet (Mobil-nettet) når du er på farten.

Om du kan bruge tabletten som telefon, afhænger af model.
Avatar billede Susanne Praktikant
29. maj 2020 - 18:51 #2
Okay nu forstår jeg det. Det hele :D
Tusind tak store-morten.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2020 - 02:37 #3
Hos nogle tlf-selskaber kan du få et data-delings simkort til ca 30kr/md så tablet er på samme datapakke som din telefon.