Avatar billede pwn Forsker
30. maj 2020 - 11:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ZOOM - mikrofon virker ikke

På en Lenovo V130 pc virker mirofonen ikke. Det vil sige, mikrofonen virker i alle andre tilfælde fx under brug af Skype.
Jeg har forsøgt at stille på alt, men intet hjælper. Styresystem WIN10.
Hvad kan være galt?
mvh
Paul
Avatar billede milter Ekspert
30. maj 2020 - 12:10 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
30. maj 2020 - 12:29 #2
Prøv at se i kontrolpanelet Lyd - Mikrofon om den er aktiveret
https://ibb.co/hLTTyC5
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
30. maj 2020 - 16:51 #3
På Android versionen, som nok er nogenlunde ens i opsætning, skal man gå i settings/meeting og vælge "Use internet" i øverste indstilling kaldt "Auto-connect to audio".

Det må være samme surdej i pc versionen.
Avatar billede pwn Forsker
31. maj 2020 - 14:09 #4
Tak for gode input. Jeg har nu systematisk afprøvet dem alle, men desværre uden at lyden kom på.

Det er ret underligt; PC'er er helt ny og sat op helt standard i WIN10.
Jeg har slettet og geninstalleret ZOOM. Der er brugt Chrome og Firefox, men altså uden held.

Andre tips til efterprøvelse ?
Avatar billede pwn Forsker
25. marts 2021 - 18:01 #5
Lukker spm., men tak for forslagene :-)