Avatar billede gastroworld Praktikant
15. juni 2020 - 08:41 Der er 1 kommentar

Hvad er det bedste system til nyhedsbreve?

Hej med jer.

Jeg leder efter et simpelt og nemt system til opsamling og udsendelse af nyhedsbreve. Er der nogle, der har et forslag? Jeg har planlagt at sende et nyhedsbrev ud en gang om måneden.

Det ville være fedt, hvis man kan integrere det både på sin side, men også i en popup. Jeg ved ikke, om det er noget, der er standard i forhold til valg af system, men det er i hvert fald det, jeg tænker konverterer bedst.

Er der en, der har et forslag? Har kigget på Mailchimp, men er i tvivl om, hvorvidt det er for simpelt eller ej. Kom gerne med fordele og ulemper ved de enkelte systemer, da jeg er helt blank.

MVH
Frederik - https://gastroworld.dk
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
16. juni 2020 - 16:32 #1
Vil absolut anbefale mailchimp.
Der ikke noget "for simpelt" over det. Kun et spørgsmål om at opsætte det til dine ønsker- for det kan det hele.