Avatar billede Torn Novice
15. juni 2020 - 12:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google Drev

Hej

Jeg har en masse på googel drev, måske 1000 billeder som jeg gerne vil have overført til et USB stik.

Men skal jeg virkelig klikke på hvert eneste billede som jeg vil overføre ?
Eller er der en mulighed hvor jeg kan overføre på en gang ?
Jeg kan ikke finde en sådan og håber på hjælp.

TAK
Avatar billede puren Ekspert
15. juni 2020 - 12:39 #1
der er nogle veje man kan gå

den hurtige er nok gå ind i den mappe på dit drev du vil hente ned og tryk ctrl + a indholdet i mappen bliver nu valgt og du højre klikke en vælg download google skal dog lige bruge tid til at komprimer dine billedere først

eller en letter måde er nok via google takeout https://takeout.google.com/

1. vælg de ting de gerne vil have en kopi af

2.1 vælg hvordan du ønsker at få din data via et download link eller gemt på dit google drev eller andet
¨
2.2 vælg om det kun skal gøres en gang eller om det skal gøres hver anden månde

2.3 vælg hvilken type komprimerings type du ønsker zip eller tgz

2.4 vælg hvor stor del arkiverne må være 1,2,4,10 eller 50 GB

2.5 tryk opret arkiv og vent på der kommer en mail om at den er færdig (det kan godt tage nogle timer)
Avatar billede madklub Guru
15. juni 2020 - 12:41 #2
1 Højre-klik på mappen fx. 'Billeder.'
2 Klik på 'Download'

Zip filen skal du pakke up før du kopierer til USB-stikken