Avatar billede danielnohr Novice
29. juni 2020 - 11:20 Der er 5 kommentarer

Passer min CPU til mit motherboard

Jeg har købt en Den hedder i7-9700 lga1151 passer den til det her Motherboard
Asrock B365M-ITX/AC
Avatar billede thomas_bk Ekspert
29. juni 2020 - 11:30 #1
Hvorfor fortsætter du ikke i din anden tråd!
Avatar billede danielnohr Novice
29. juni 2020 - 11:55 #2
Føler den er kørt død
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2020 - 12:00 #3
Kortest svar. Det kan du godt. Du vil kunne bruge CPU til nye motherboard.
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. juni 2020 - 14:17 #4
#2
Men hvad du end må føle eller noget, er det ikke tilladt at oprette 2 spørgsmål med samme emne, i så fald vil "Eksperten" blive totalt spammet i stykker. Så luk venligst dette spørgsmål ved at godkende din egen kommentar og fortsæt i den anden tråd.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juni 2020 - 15:53 #5
#2 KØRT DØD!!
Hvorfor læser du ikke det vi skriver og kommer med nogle svar vi kan bruge??
Jeg spurgte ind til hvilken cpu du havde. Fik et svar jeg ikke kunne bruge da der mangler oplysninger. Gider helt ærligt ikke bruge mere tid på dig :-(