Avatar billede Jolles Professor
07. juli 2020 - 16:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dekryptere filer win10 office19

Har taget en håndfuld krypterede filer med på (arbejds)ferie på en ekstern harddisk, men kan ikke dekryptere dem. Er der nogen hjælp i dette højlærde forum?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. juli 2020 - 17:18 #1
Det kommer helt an på under hvilke forhold de er krypterede... - er de certifikat-krypterede via et arbejdscertifikat, kommer du ikke til at kunne låse dem op på en privat PC/HDD - så kræver det at du har dem i erhvers-miljøet.

Har du internet adgang kan du evt. prøve at kopiere dem til onedrive på https://portal.office.com
Avatar billede Jolles Professor
13. juli 2020 - 06:24 #2
Tak Ole, det er forsøgt forgæves. Jeg må bide tænderne sammen og holde ferie til jeg er tilbage på kontoret igen.