Avatar billede Dentriste Novice
11. juli 2020 - 14:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Prime b550m-a med geforce gtx 1660 super

Hej. Jeg sidder i den situation at jeg har et bundkort (prime b550m-a) og et grafikkort gtx 1660, som jeg gerne ville have sat på bundkortet. Jeg er dog i den situation at den ikke passer på bundkortet. Der er ikke de samme mellemrum mellem de “hakker” som skal passe i slottet. Jeg er dog komplet uvidende over hvorfor jeg ikke kan få den til at passe. Jeg fik at vide at man sagtens kunne bruge pcie 3.0 på en 4.0 bundkort. Er der nogen der kan hjælpe mig her?
Avatar billede Dentriste Novice
11. juli 2020 - 14:37 #1
Problemet er løst. Kan jeg selv slette opslag eller vil en admin hjælpe?
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. juli 2020 - 15:31 #2
Du behøvet ikke at slette dit spørgsmål - det at du har markeret dit eget spørgsmål, viser, at der er kommet en løsning. Ellers er det kun administrator der kan slette spørgsmål. Når man som bruger på eksperten markerer et svar som løsning, så kan andre brugere der evt. har eller får samme problem drage nytte af løsningen. Det er dybest set det der er miningen med dette forum :-)