Avatar billede clausnilsson Mester
23. juli 2020 - 11:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tabulatorrækkefølge

Hvordan skifter man tabulatorrækkefølge i Powerpoint (MS365)? Jeg arbejder dagligt i en skabelon lavet af en kundes kunde. På hver side er der en række forskellige elementer og tabulatorrækkefølgen er vist sat efter den rækkefølge forfatteren har sat elementerne ind, og den er absolut ikke praktisk.

Et MS svar jeg har fundet henviser til slide master, men opsætningen er ikke lavet i slide master, så det kan jeg ikke bruge til noget. Alle andre svar jeg kan google mig til viser knapper jeg ikke kan finde.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juli 2020 - 10:57 #1
det burde bare være

Go to the Home tab on the Storyline ribbon and click Tab Order. When the Tab Order window opens, select the option to Create custom tab order in the upper left corner. To change the tab order of an object, select it and use the Up/Down arrows in the lower right corner to move it to a new location in the list.

men det  skal nok være på pc, da ms365 på android/ios ikke kan alt, som pc kan.
Avatar billede clausnilsson Mester
25. juli 2020 - 11:18 #2
Jep, den hedder "Arranger"på dansk. Den kunne jeg bare ikke finde!

Tak :)