Avatar billede clausito Seniormester
23. juli 2020 - 18:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samsung A51 - finde mappe "Music"

Dumme spørgsmål eksistere ikke, men ............
En god ven har købt en ny Samsung a51. Jeg overførte noget musik fra hendes PC til mappen musik på mobilen. Let via Stifinder. Her fandt jeg phone - musik - åbnede mappe og overførte musikken

Men jeg fandt aldrig mappen musik på mobilen? Den må jo være der?

Og når jeg googlede skulle jeg også finde "Samsung player". Let men jeg vil ikke oprette en google konto med mine kort-oplysninger. Ved godt de ikke charger mig

Hvad er det for noget bras jeg har rodet mig ud i
Avatar billede puren Ekspert
23. juli 2020 - 18:54 #1
hvis din ven ikke har en tilføjet en google konto på mobilen kan hun ikke få adgang til google play store, ligesom uden et apple ID på en iphone ingen adgang til app store.... men nede i hjørnet er der et punkt der hedder spring over man kommer til betalings delen, er det ikke smart???

har aldrig brugt Samsung player min egen favorit er til mp3 er VLC findes her https://play.google.com/store/apps/details?id=org.videolan.vlc men ellers er der jo også google´s egen google music, både VLC og google music søger mobilen igennem efter hvor der ligger music
Avatar billede clausito Seniormester
24. juli 2020 - 10:46 #2
Tror din løsning er svaret. Jeg får besøg i morgen af veninden så det skal det afprøves. God weekend
Avatar billede Bessie Mullins Praktikant
23. juni 2021 - 09:11 #3
Thank you