Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2020 - 19:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Poppeeper

Mit mail program er ude af funktion. Både på Min stationære, som kører 2004 og min bærbare, som ikke har den nye opdataring.
Der står:
--- Error ---
Gmail [1000: IMAP] ['imap.gmail.com' (993) SSL: 1] [Smtp: 'smtp.gmail.com' (465) SSL: 1] [consec: 5]
- Error ([AUTHENTICATIONFAILED] Invalid credentials Failure)
Jeg har uden held, foretaget en geninstallering.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. juli 2020 - 20:00 #1
Har du for nylig sat 2-faktor login på din gmail-konto?
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2020 - 20:10 #2
Tak for hurtigt svar,  2-faktor login, nej det har jeg ikke, og jeg aner faktisk ikke, hvad det er.
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2020 - 22:56 #3
Har installeret Thunderbird, den kører fint.