07. september 2020 - 11:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sim kort Router til det nye 5G bredbånd

TDC har idag åbnet for 5G og som Telmore kunde er jeg allerede "på"

Der er allerede flere Smartphones der understøtter 5G - men jeg kan ikke finde noget om nogen Routere der gør..?

Jeg har brug for en 5G Simkort Router med mulighed for LAN tilslutning. Den behøver ikke være mobil (altså den må gerne være stationær på 220v el-nettet.)

Hvad kan anbefales?
Avatar billede INK Ekspert
07. september 2020 - 11:57 #1
Har ikke selv kendskab til produktet, men finder umiddelbart denne
Huawei 5G CPE Pro

Kan bl.a. købes her
https://www.dustinhome.dk/product/5011185413/5g-cpe-pro
07. september 2020 - 11:59 #2
"Balong 5000 Chipsæt" må være nøgleordet... Nu kan jeg selv finde flere - tak.