Avatar billede dkclajen Juniormester
07. september 2020 - 18:59 Der er 1 kommentar

FIND functionen I Excel VBA

Hej,

Er der en som kan se hvad jeg gør galt her siden FoundCell kun returner "Nothing"?

Dim tbl As ListObject
Dim FoundCell As Range
Dim LookupValue As String

LookupValue = "24166"

Set tbl = Sheets("datasheet").ListObjects("tbldata")

Set FoundCell = tbl.DataBodyRange.Columns(3).Find(LookupValue, Lookat:=xlWhole)
Avatar billede dkclajen Juniormester
08. september 2020 - 14:11 #1
Ok, der er så intet galt som sådan, den virker perfekt når der ikke er en formel i de søgte celler. Kan man ikke bruge FIND til at se værdien af en formel?