08. september 2020 - 08:26 Der er 4 kommentarer

hvilken printer er bedst

Jeg står og skal udskifte min gamle printer en brother mfc-J6720DW
jeg vil gerne have en printer der også kan printe A3 format.
og farve  være trådløs.
Kan det passe jeg har læst at laserprinter er bedst??
Nogen der har et bud på hvad jeg skal købe
Avatar billede cht22 Professor
08. september 2020 - 08:45 #1
Ja det er rigtigt laserprinter er bedst, der kan oftest tages flere kopier før der skal skiftes toner/blækpatroner og de tørre ikke ud, hvis der går noget tid mellem de bliver brugt:

Her er en der kan printe A3

https://www.guldfeldt.com/produkter/KONICA-MINOLTA-BIZHUB-C204-p162816686

https://www.guldfeldt.com/produkter/BRUGTE-KONICA-MINOLTA-KOPIMASKINER-c41730429
Avatar billede kurtba Ekspert
08. september 2020 - 19:51 #2
Kommer jo så også lidt an på, hvad du skal bruge den til.
F.eks. er farvefotos væsentlig bedre, når de er lavet på en blækprinter. Der kan laser stadig ikke være med. Så du skal nok beskrive lidt nærmere, hvad du bruger den til.
09. september 2020 - 08:05 #3
Jeg bruger den kun til alm kontorbrug print kopi scan af dokumenter samt tegninger i byggebranchen.
Avatar billede kurtba Ekspert
09. september 2020 - 16:43 #4
Til det brug vil jeg nok også foreslå laserprinter. Jeg har ikke selv nogen speciel erfaring med nogen i det billigere segment, men vil umiddelbart anbefale, at du kigger efter noget HP eller Brother.