Avatar billede buls Seniormester
17. september 2020 - 19:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Apps

Hej håber I kan hjælpe med dette.  Jeg har Yousee som tv udbyder.  Jeg har Yousee apps så jeg kan se tv på min pc.  Jeg bruger min pc med Yousee apps som mellemled mellem min pc og tv i min kolonihave v.i.a Chromecast.  Jeg har tænkt på at abonneret på en streamingtjenester.  Kan man gøre det på samme måde som ved Yousee ??  Altså v.i.a en apps på pc og så fra pc til fjernsyn v.i.a Chromecast ??  Hilsen buls
Avatar billede nopsen Ekspert
17. september 2020 - 19:19 #1
hvis den app som streamingtjenesten bruger understøtter chromecast, så ja.
Avatar billede INK Ekspert
17. september 2020 - 19:29 #2
Bl.a. på denne side kan du se hvilke platforme de forskellige streamingtjenester kan anvendes på:
https://digitalt.tv/streamingtjenester/