Avatar billede Mas Praktikant
27. september 2020 - 13:13 Der er 2 kommentarer

Slå routerfunktion fra på technicolor Router/moden

Hej jeg har gennem TDC en technicolor tg799vn v2 og har netop købt Google nest router med 2 punkt devices. Jeg Har fundet ud af at Google routeren ikke kan tale sammen med en anden router, men har læst/set på YouTube at man kan slå routerfunktionen fra så den gamle technicolor kun fungere som modem. Telia har bekræftet at det er korrekt.
Jeg er kommet så langt at jeg er logget ind på routeren men går så i stå da jeg ikke ved hvordan jeg herfra slår routerfunktionen fra. (Mine it evner rækker ikke længere🙃)
Nogen der kan guide mig?
Bh Maria
Avatar billede INK Ekspert
27. september 2020 - 16:44 #1
Kender ikke lige dit modem, men normalt skal det hedde "bridge funktion".
Det betyder at routerfunktionen slås fra.
Avatar billede INK Ekspert
27. september 2020 - 16:48 #2
Lidt forvirret over du nævner både Telia og TDC. Det må være enten eller?

I denne Quickguide kan du se, at Telia kan levere bridge mode på port 4. Se under FAQ.
https://www.telia.dk/globalassets/erhverv/pdf/quickguide_technicolor_tg799vn_final.pdf