Avatar billede MB280SK Seniormester
28. september 2020 - 08:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WBA søg i alle ark

Hej Eksperter
Da jeg bestemt ikke er ekspert i WBA, beder jeg jer om hjælp.
Jeg har brug for en knap der opfører sig helt som "Søg" men som søger i arkne Juli, Aug, Sep, Okt, Nov, Dec. Jan, Feb, Marts, April, Maj, Juni
Der er så endnu et ark, der hedder Tjek, hvor der ikke behøver at blive søgt i.
Er der een der har lyst og tid til at hjælpe her?

Venlig hilsen Steffen
Avatar billede ebea Ekspert
28. september 2020 - 11:38 #1
Mere specifikt; hvad og hvor skal du søge fra. Fra en bestemt celle i bestemt ark, eller?
Avatar billede Jan K Ekspert
28. september 2020 - 11:53 #2
Kan du ikke bare bruge den indbyggede søgefunktion, og så under indstillinger sætte den at søge i hele projektmappen.
Avatar billede MB280SK Seniormester
28. september 2020 - 14:14 #3
Takker begge 2
Jan - Jeg anede ikke at man kunne søge sådan.
Super

Ebea - tak for hjælpen